Σάββατο 2 Μαΐου 2015

«Είμαι στο πλευρό σου…»

Αγαπητέ Νικολά, πολύ σύντομα και με σεβασμό, (*)

1) Είμαι στο πλευρό σου για να υπηρετήσω εσένα και τα σχέδιά σου για τη Γαλλία.
2) Έκανα το καλύτερο που μπορούσα και κάποιες φορές μπορεί να απέτυχα. Σου ζητώ συγγνώμη.
3) Δεν έχω προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες και δεν έχω την επιθυμία να γίνω μια φιλόδοξη δουλοπρεπής όπως πολλοί από αυτούς που σε περιτριγυρίζουν, των οποίων η αφοσίωση συχνά είναι πρόσφατη <sic> και μικρή σε διάρκεια.
4) Χρησιμοποίησέ με για όσο χρόνο σε βολεύει και εξυπηρετεί την δράση σου και το «casting» σου.
5) Αν με χρησιμοποιήσεις, σε έχω ανάγκη για καθοδήγηση και υποστήριξη, χωρίς καθοδήγηση κινδυνεύω να είμαι αναποτελεσματική, χωρίς υποστήριξη κινδυνεύω να μην είμαι αρκετά αξιόπιστη.

Με τεράστιο θαυμασμό Κριστίν Λ.


(*) Επιστολή της Christine Lagarde προς τον Nicolas Sarkozy, η οποία ανακαλύφθηκε το 2011 στο πλαίσιο των ερευνών των γαλλικών αρχών στο διαμέρισμα της για το Σκάνδαλο Bernard Tapie. Η επιστολή είναι χειρόγραφη, χωρίς ημερομηνία, αλλά το πιθανότερο είναι ότι συντάχθηκε την περίοδο που η νυν επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου ήταν υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση του Sarkozy (Ιούνιος 2007 έως Ιούνιος 2011). Την επιστολή δημοσίευσε η εφημερίδα Le Monde.
Είναι η ίδια μαντάμ (χθες και σήμερον, η αυτή και εις τους αιώνας) που τον Ιούλιο 2012 είχε δηλώσει ότι «δεν έχει καμία διάθεση να επαναδιαπραγματευθεί το δάνειο που έχει χορηγηθεί στην Ελλάδα από το Ταμείο, την ΕΕ και την ΕΚΤ…».


Δεν υπάρχουν σχόλια: